Представяме ви нашите знакови продукти, предавани от поколение на поколение.

1
1957 - The first baby cleansing milk
/

1957 - Първото почистващо мляко за бебета

2
1960- Mustela’s first sunscreen product range to protect babies’ delicate skin
/

1960 - Първата серия за слънцезащита от Мустела, създадена да предпази нежната бебешка кожа

3
1979 - Launch of a Mustela product range for women
/

1979 - Представяне на първата серия продукти за жени

4
1987 – Launch of the first 2 in 1 hair and body cleansing gel and the first Mustela diaper cream.
/

1987 – Представяне на първия 2 в 1 измиващ гел за коса и тяло и първият Крем против подсичане на Мустела.

5
1990 – Launch of our first baby wipes
/

1990 – Представяне на първите бебешки кърпички

6
1994 – Launch of Mustela’s “9 months” product range: a complete skincare product range to care for women’s changing skin throughout pregnancy.
/

1994 – Представяне на серията „9 месеца“ от Мустела: пълна гама продукти, създадени специално за грижа за променящата се през бременността кожа.

7
1999- Launch of PhysiObébé®
/

1999 - Представяне на Физиобебе: първата почистваща вода без отмиване за бебета и деца – създаване на нов почистващ ритуал (JPMA Награда за иновация/САЩ)

8
1999 Launch of Stelatopia range, dedicated to atopic-prone skin
/

1999 - Представяне на серията Стелатопия, посветена на децата с атопичен дерматит.

Our production site, since 1957.

Нашата производствена база, от 1957

От 1957-а година, 95% от нашите продукти се произвеждат в нашия завод в град Епернон, департамент Йор-е-Лоар, Франция.

От 1957-а година правим всичко въможно да контролираме веригата на производство от А до Я: от проучванията до производството и маркетинга. Целта на тази стратегия е да контролираме безопасността и качеството на продуктите, които произвеждаме. 

Независима семейна компания

Днес  Мустела продължава да бъде семейна фирма: принадлежи на семейството на г-н Пол Бертоме, основателят на Лаборатории Експансианс. Синът му Жан-Пол е начело на компанията.

Защо решихме да останем незавиими?

Много просто – за да сме сигурни, че контролираме ценностите на компанията от А до Я: от проучването до маркетинга – заради качеството и безопасността на продуктите.
Нашата незвисимост ни осигурява възможността непрестанно да подобряваме нашия подход да не вредим на природата, и ако може да окажем благотоврно влияние върху нея.
Нашето мото е: всеки ден се опитвай да правиш нещата по-добре от вчера.

Learn more about Mustela

OUR COMMITMENTS

We have a responsibility to our children.

INSIDE OUR PRODUCTS

Only the best - that’s it!

The Mustela Foundation

Since 1982, the Mustela Foundation has been committed to improving the quality of life of children and families around the world.